En virksomhed, der har behov for vejledning om reglerne på SIRIs område, kan ringe til SIRIs callcenter.

Callcenteret er hovedindgangen for telefoniske henvendelser til SIRI. Det gælder for alle virksomheder. 

En virksomhed, der er certificeret efter fast track-ordningen, kan herudover få en kontaktperson i SIRI. 

Kontaktpersonordningen giver en supplerende indgang til SIRI. 

Kontaktpersonen kan besvare spørgsmål om reglerne om opholds- og arbejdstilladelse efter fast track-ordningen.  

Spørgsmål om status på konkrete verserende ansøgninger og ansøgningsprocedurer skal rettes til vores callcenter. Kontaktpersonen kan ikke hjælpe med sådanne spørgsmål. 

Spørgsmål om opholdstilladelse efter andre erhvervsordninger eller efter EU-reglerne skal også rettes til vores callcenter. Kontaktpersonen kan ikke hjælpe med sådanne spørgsmål.

Du finder information om SIRIs callcenter her.

Kontakten mellem virksomheden og kontaktpersonen hos SIRI vil foregå via telefon. Kontaktpersonen kan træffes mandag og onsdag fra kl. 12 til 14 samt fredag fra kl. 10-12. Uden for dette tidsrum henvises til vores callcenter.